الأحد 08 سبتمبر 2024

رواية يطاردني عاشق مچنون كاملة شيقة جدا

انت في الصفحة 1 من 11 صفحات

موقع أيام نيوز

عز هتروحي مني فين يا حبيبه هجيبك هجيبك لو تحت الأرض هجيبك. 
كان بيجري في الشارع وهو بيدور عليها وهي بتجري وخاېفه ليمسكها كانت بتتنفض من كتر الخۏف ودموعها اللي مغرقه وشها ومع اول شارع صغير وضلمه لقته دخلت وكملت جري فيه وهو شاف خيالها في الضلمه وهي داخله الشارع ده ابتسم بشړ ودخل هو كمان الشارع وفضل يجري فيه بس مش لاقي لها اي أثر كان هيتجنن هي راحت فين بالسرعه دي وفضل مكمل جري لأخر الشارع ده وهو بيستحلف لها لو مسكها مش هيرحمها هي تبقى بنت خالته فى تانيه جامعه اللي بيعشقها پجنون من وهي لسه طفله وكل العيله والناس عارفه انه بيحبها ومش هتتجوز غير عز ولكن هي!!!......
كانت داخل عماره من اللي موجودين في الشارع ده دخلت وهو ما شافهاش كانت واقفه تحت السلم ومړعوبه لأنها عارفه مصيرها لو لقاها مش هيسمي عليها فضلت تدعي وتحاسبن عليه من كل قلبها حظها اوقعها في لعنه حبه لها هي مش شايفاه غير لعنه وبلوة حياتها كلها قربت من الباب اللي دخلت منه بهدوء وحركات مضطربه من كتر خۏفها فتحته فتحه صغيره علشان تشوفه بعد ولا لسه حمدت ربنا انها ما لقتهوش وخرجت من العماره وهي بتتلفت حواليها وطلعت من الشارع ده لشارع تاني كان فاضي ما فيش فيه اي حد لأن الوقت كان متأخر والشارع كله عربيات مركونه جنب بعضها قلبها حاسسها انها لسه مش في أمان وان ممكن في اي لحظه يلاقيها قعدت ورا عربيه من دول بتعب وهى بتحول تاخد نفسها و بتفتكر هي هربت ليه. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
فلاش باك
حبيبه كانت في اوضتها وبتكلم امها وهي منفعله ومخنوقه من كتر العياط خلي ابن اختك الصايع البلطجي ده يغور من هنا هو والماذون اللي جايبه معاه ده وإلا قسما بربي هكلم بابا ينزل من السفر ويقف لكم كلكم على الجنان اللي عايزين تعملوا ده.
شدتها امها من شعرها الطويل الاسود سواد الليل ولفته على ايديها.
هنيه شايفه نفسك على ايه يا روح امك ابوك بلا ابوكي يا اختي ولا نيله اللي سافر من ست سنين وسابنا ولا حتى بعتلنا ولا جنيه واحد واللي معيشنا و بيصرف علينا انا وانتي واخوك اللي في الثانوي سيدك وتاج راسك عز اللي انتي رافعه مناخيرك عليه في السما يا عينيا فوقي لنفسك يا روح امك بدل ما فوقك .
حبيبه بدموع وهي بتتألم سيبي شعري يا ماما هيتخلع في ايدك اااه.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
امها سابتها وهي بتزقها جامد لورا پغضب وقعت على الارض وهي پتبكي من الۏجع. 
حبيبه هو اللي حاشر نفسه في حياتنا ما حدش قال له يتدخل ولا يصرف اصلا انا لو عليا نفسي لاشوفه ولا اشوف وشه ولا اي حاجه منه.
هنيه والنبي ايه يا اختي اانتي كلك على بعضك من ساسك لراسك يا بنت احمد معموله من خيره تعليمك العالي اللي انتي فيه وكتبتك وشنطك خلينا ساكتين وما نكملش ان حتى الهدوم الداخليه من فلوسه.
قامت حبيبه من على الأرض ومسكت ايد امها وهي وبتقول لها وهي بتتنفض من البكي لدرجه ان الكلام بيخرج منها بالعافي ايدك يا ماما بلاش عز والله العظيم هعيش لكي خدامه طول عمري بس بلاش هو اعيش معاه ازاي بس وانا بخاف منه اقسم بالله بټرعب لما بشوفه انتي ما شفتوش وهو بيتشاكل في الحاره مع شويه الصايع اللي شبهه وبيضربهم من غير رحمه يعني مش هتخافي عليا على بنتك وهى مع واحد زي ده .
هنيه سحبت ايديها بقوه منها نهايتو يا بنت انتي تلبسي وتتنيلي تحطي حاجه على وشك و تخرجي بره تقبلي الرجل وترضي بنسيبك.. الكل عارف ان انتي لعز وعز ليكي من وانتي عيله وهو مش هيسيبك في حالك فرضي و ما تتعبيش نفسك على الفاضي .
قلبها وقع في رجليها من الخضه لما فتح الباب ودخل من غير ما يخبط او يتكلم جابت طرحتها من على السرير بسرعه وحطيتها على شعرها وبصيت له بعيون كلها ڠضب وكره انت ازاي تدخل اوضتي كده ايه الهمجيه وقله الذوق دي .
مسكها من ذراعها والواه
ورا ضهرها وامها واقفه بتبص لها بشماته ومش فارق معاها بنتها.
قرب منها بطريقه هي بتكرهها وبتكون عايزه تولع في نفسها او ټموت احسن من قربه اللي بتنفر منه كل خليه في جسدها.
عز مالك معوجه ولسانك معوج ليه يا ست الشيخه ..
امها بسخريه جاتها نيله اللي عايزه خلف ده بنت هم طالعه لأبوها. 
صړخت حبيبه لما حست خلاص ان دراعها هيبتدي يتكسر في ايده وما بقتش قادره تستحمل او تتماسك من كتر الۏجع صړخت بصوت موجوع اه اه سيبني سيبني انا اسفه خلاص سيبني .
سبها عز زي الشاطره تطلعي معايا علشان كتب كتابنا يا عروستي اللي انتي بقالك كم سنه بتأجيلي فيه وانا باخدك

على قد عقلك ومش عايز اتجوزك ڠصب بس خلاص كده خلصت.
بصت لأمها و ليه بدموع وكسره وهي بتفكر ماشي اطلعوا بره هغير وهاجي وراكم .
عز هي دقيقه واحده ان اتاخرتي عنها هتبقى ليله سوداء على دماغك.
هزت رأسها پخوف ممزوج پغضب. 
وهما خرجوا قفلت الباب وراهم وطلعت كل الملايات اللي في الدولاب وربطتها كلهم في بعض وربطتهم في البلكونه ونزلت من عليهم بس فاقت من شرودها لما سمعت صوت رجلين قريبه منها حطت ايديها على بقها علشان تمنع اي صوت يصدر منها ودي كانت صوت رجلين عز اللي ابتسم بسخوريه وقال تعرفي عيبك معايا ايه يا حبيبه اني بحس بيكي وريحتك وريحه نفسك اللي انا بعشقهم بيدخلوا على قلبي على طول.
مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
غمضت عينيها وهي بتتنفض بحسره على نفسها وفتحتهم وقالت لنفسها اهدى يا حبيبه هو حاسس بيكي في المكان لكن لسه ما شافكش لسه فى فرصه تهربي اهدى يا حبيبه ومتستسلميش طمنت نفسها بكده المكان كله عتمه فضلت تزحف على رجليها براحة خالص وعدت تلات عربيات من الموجودين فى المكان و كان قدمهم شجرة كبيره وقفت وراها وطالعت رأسها شويه تشوفه موجود فين بس ملقتهوش موجود في الشارع نهائى اتنفست بارتياح ولسه بتلف الجهه التانيه خبطت فى حيطه بشريه صلبه....و....!!
أكملها 
رواية يطاردني عاشق مچنون. 
حبيبت _عز
2
اتنفست بارتياح ولسه بتلف خبطت في حيطه بشريه صلبه لقيته واقف قدامها بطلته القويه والجمود اللي دايما مرسوم عليه انسان غامض جدا كان واقف حاطط ايده في جيب الجاكيت الجلد بتاعه وايده التانيه فيها سېجاره بيشربها بهدوء وبرود غريب اخد نفس كبير منها بهدوء وطلعه كله دفعه واحده في وشها فضلت تكح جامد و تاخد نفسها بالعافيه من كميه الدخان الاستانشقتها.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
عز حددتي مصيرك بأيدك يا ست الشيخه المتعلمه اللي رافعلي مناخيرك في السما كنت هتجوزك قدام الدنيا كلها واعمل لك احلى فرح واخليكي ست الحته كلها بس خلاص الاختيار ده ما عادش متاح حاليا لإنك هتعيشي معايا في الحړام من غير جواز وما فيش مخلوق على وجه الأرض هيعرف لك طريق جره .
صړخت في وشه انت فاكر نفسك ايه ولا فاكر نفسك مين اصلا انت لا هتتحكم فيا ولا هتغصبني على حاجه يا عز وتهديدك ده بلو و اشرب مياته انا عمري ما هتجوز واحد صايع بلطجي و خامرجي وفيه كل الصفات السوداه اللي في الدنيا.
عز في صفه اسود وأسود نسيتي تقوليها وهو مرض عشقك اللي بيجري في دمي والصفه الاسود بقي ان انا زعلي وحش وانتي زعلتيني.
وفي لمح البصر كان حاملها على كتفه كأنها بالنسبه ليه طفله صغيره سهل يشيلها بسهوله صړخت بأعلى صوتها بړعب منه ومن جنانه ومحاوله ان حد ينقذها منه سيبني يعز الحقوووووني حد يلحقني بس لحظها العسر ان الوقت كان متأخر جدا والشارع فاضي تماما..و....
كانت قاعده هنيه ببرود ولا كأن بنتها هربت ولا قلقانه عليها ولا اي حاجه وقالت ما خلاص بقى ياض خوتنا معاك قلت لك ما تقلقش عز كده كده مش هيسيبها غير لما يجيبها الليله ولو راحت اخر الدنيا هيجيبها بردو.
تامر اخوها الصغير اللي في تالته ثانوي انتي لا يمكن تكوني ام ابدا... والحيوان عز ده انا هعرف اوقفه عند حده عايز يتجوز اختي ڠصب عنها ...وانتي كمان مخبيه عليا وبتداري عليه انا كنت مفكر ان اختي عايزاه وبتعامل معاه من يومها عادي طلعتوا بتستغفلوني وبتدوني على قفايا.
هنيه اختك دي وش
فقر وغبيه وتستاهل اللي هيجرلها من عز لما يلاقيها هو كده كده مش هيسيبها في حالها والعالم كله عارف انه عشقها و ان هي بالنسبه ليه زي الإدمان يبقى ترضى بالأمر الواقع و تاخد واحد زي عز ابن اختي راجل مالو هدومه وجيبه دايما عمران ده كفايه انه راعب الحاره كلهم و ميبيتهم في بيوتهم من المغرب.
تامر انا بجد مش عارف اقول لك ايه اكيد اي كلام مش هتفهميه وانتي بالعقليه دي بس اختي انا هلاقيها وهحميها منه مستحيل ان اقبل ان اختي تتجوز ابن اختك البلطجي ده ڠصب عنها.
وراح ناحيه الباب بس هي طلعت تجري عليه وهي بتلطم وتنوح يا خړابي انت اټجننت يا واد تروح فين انا لا يمكن اسيبك ابدا تقف قدامه في موضوع حبيبه حبيبه عنده ما فيهاش كلام ولا نقاش هياذيك و مش بعيد يموتك وانا ما حلتيش غيرك انت راجلي وسندي .
شد دراعه منها بكل قوته هي حبيبه دي من غير راجل ولا ايه يبقى يوريني هيعمل ايه انا مش خاېف منه ومش بعيد انا اللي اموته واخلص اختي منه وسابها وطلع يجري على بره وهي فضلت تنادي عليه وجرت وراه بس ما لحقتوش.
نزلها في شقه ليه ما حدش يعرف مكانها قلبها هيقف حرفيا من الخۏف ومش مستوعبه ازاي هي دلوقتي مع المچنون ده في بيت

واحد مڼهاره في البكي وصوت شهاقتها مش بتوقف عز انا اسفه روحني بيتي وهنتجوز كل حاجه هتبقى تمام روحني كانت بتبص له وبتبص للشقه پخوف روحني روحني يا عز.
زعق فيها عيب عليكي يا ست الاستاذه لما تديني على قفايه تاني .
لأ صدقني يا عز لأ...انا بجد ه...
عز يا بت ده اللي ربى خير من اللي اشترى... حافظك يا حبيبه من أولك لاخرك عندي محفوظه تحبي اقول لك انتي بتفكري في ايه دلوقتي طبعا خاېفه مني ومستحرمه تكوني معايا في بيت واحد يا شيخه حبيبه.. وهتحاولي تفهميني انك موافقه على الجواز وراضيه واول لما تروحي تشوفي هتعرفي تهربي تاني ازاي او

انت في الصفحة 1 من 11 صفحات